23 februarie 2012

PATEU DIN FICAT DE PORC

INGREDIENTE:
500 gr ficat de porc

100 gr unt

2 cepe

2-3 foi de dafin

piper boabe
piper macinat

sare


PREPARARE:
Se curata si se spala bine ficatul. Intr-un vas se pune apa la fiert impreuna cu
ceapa taiata in doua, foile de dafin si piperul boabe. Cand apa incepe sa clocoteasca se adauga ficatul si se lasa sa fiarba aproximativ 10-15 minute. Daca se apasa cu o furculita in partea mai groasa a ficatului si nu iese sange, atunci e semn ca a fiert suficient. Se trage vasul deoparte si se lasa sa se raceasca. Se scoate ficatul, se scurge si impreuna cu ceapa si untul se paseaza la blender, sau se poate trece prin masina de tocat carne cu sita cea mai mica. La final se adauga cate putin din zeama de la fiertul ficatului pana se obtine o pasta omogena. Se condimenteaza cu sare si piper, se da la rece pentru cel putin o ora, dupa care se poate servi.
Foarte bun!!!!!!!
POFTA BUNA!

23 de comentarii:

  1. Am facut doar din ficatei de pui,dar cred ca si acesta este foarte gustos.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este foarte bun, tinand cont ca-i facut in casa... Cel din ficatei de pui sigur este si mai bun. Pupici!

      Ștergere
  2. reteta ta chiar e usoara..cred ca merge si cu ficatei de pui nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca merge. Si cred ca va fi mult mai gustos cu ficatei de pui.

      Ștergere
  3. Buna, buna reteta si numai buna de servit pe painica cu fiecare ocazie, sa nu scape nici o bucatica :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ieri am facut o portie !!!delicios ...weekend placut!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stau si eu cu pâinea întinsã...yummy!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. une pâte tartiner comme je les aime!!!bravo
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  7. Kako je dobra namazati je na hleb, njam, njam...

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm foarte bun pateul de casa, am facut si eu dar din ficat de pui, am sa fac cu siguranta si de porc. Nici nu se compara cu pateul din comert, si e mai sanatos. Pupic cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo,Nely!Cam tarziu am vazut reteta,dar nu-i bai.Cu siguranta o sa o prestez.Aici nu gasesc un pateu bun.De fapt si ce gasesc depun efort ca sa il descopar.Nu e printre preferintele grecilor.Cand vin in tara,ma intorc incarcata cu cutii de pateuri,mac si foi de napolitana.:)Si pt ca fetitelor chiar le place pateul,am incercat diferite retete ,muuuult mai complicate ca a ta si nu prea mi-a placut rezultatul.O sa o fac pe a ta si cu pui si cu porc.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Reteta ta suna si arata tare tare bine,trebuie sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere