22 iulie 2010

SALATA DE ARDEI COPTI

INGREDIENTE:
ardei grasi
otet
ulei
sare
PREPARARE:
Se coc ardeii pe o tabla speciala de aragaz intorcandu-se pe toate partile. Dupa ce s-au copt bine se pun intr-un vas acoperit sa se abureasca pentru a se curata mai usor. Dupa cca 15 minute se ia fiecare ardei in parte si se curata de pielita arsa, fara a se spala. Se aseaza intr-un castron, se presara sare peste ei apoi se toarna otet, apa, ulei si sare, toate dupa preferinta. Se servesc la diverse fripturi.

POFTA BUNA!

8 comentarii:

  1. Daca-i sti cit imi plac....sa mai fie si o fasole cu ciolan afumat alaturi....tulai Doamne!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma satur niciodata de aceasta salata...........pe cat de simpla , pe atat de gustoasa.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma omori cu mancarurile ce gatest :)), iubesc foarte tare salata de ardei

    RăspundețiȘtergere
  4. Nely ma omori si pe mine! Mama ce pofta mi-ai facut! Ii ador si as manca non stop. Felicitari pt postare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Neli, Neli, Neli...dupa ce ai omorit atita lume cu salata de ardei, am reusit sa mai stau inca pe picioare...hahaha...si mie imi plac ardeii copti, la care mai pun si usturoi in sos care de obicei se termina primul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Compot de ardei, asa zicea fata mea cind a fost mica.Ne place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. c'est parfumé et c'est trop savoureux
    j'adore
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  8. poti sa incerci cu acei ardei copti si altceva. eu am incercat asta: gazpacho de ardei copti

    RăspundețiȘtergere