29 martie 2011

PAPANASI PRAJITI

INGREDIENTE:
500 gr branza de vaci

2 oua

4 linguri zahar

250 gr faina

1 lingurita bicarbonat

1 praf de sare

smantana

dulceata de afine, visine, (ce va place)

ulei pentru prajit


PREPARARE:

Branza scursa se paseaza si se amesteca cu galbenusurile, zaharu
l, praful de sare si bicarbonatul stins in zeama de lamaie. Se incorporeaza albusurile batute spuma iar la sfarsit se adauga treptat faina si se framanta pana la omogenizare. Se rastoarna coca pe masa de lucru presarata cu faina, se formeaza papanasii in mijlocul carora se face o gaurica, apoi bilutele mici pentru pus deasupra. Se prajesc pe ambele parti intr-o cantitate mai mare de ulei, la foc moderat. Cand sunt gata se scot cu ajutorul unei palete, se pun la scurs pe o farfurie cu un servetel absorbant, dupa care se aseaza pe un platou, se pun bilutele deasupra papanasilor si se orneaza cu smantana si dulceata.
Am facut pentru prima data si sunt atat de buni incat merita incercati!!!.....

Mi-au iesit 18 bucati. POFTA BUNA!

3 comentarii:

  1. mmmmmmmm..de cand nu am mai mancat! dupa post sigur o sa fac si eu>!supeeer bine arataaaa!felicitari!!!!!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de bine arata!! presupun ca sunt super gustosi..o sa incerc si eu reteta

    RăspundețiȘtergere