30 mai 2010

FRIGARUI SI COSTITA LA GRATAR

Saptamana trecuta am avut pofta de frigarui si costita la gratar, dar... pentru ca nu am putut merge la un gratar la iarba verde, am facut pe gratarul din cuptorul aragazului.......

Frigaruile din:

carne de porc (mai cu grasime)
rosii

ardei gras rosu si galben
ceapa uscata

sare

condimente


Preparate ca
aici si servite alaturi de pasta de usturoi verde (usturoiul trecut prin masina de tocat carne apoi frecat cu 1/2 lingurita otet, ulei si sare), salata de rosii cu castraveti, ceapa verde, ceapa uscata, marar, sare si ulei. Langa frigarui am pus si cateva bucati de costita. Toate astea cu pitute calde si bune. POFTA BUNA!

Un comentariu:

  1. arata senzational!!! Imi vine sa mananc ecranul calculatorului priving la pozele tale!

    RăspundețiȘtergere