01 august 2011

COMPOT DE VISINE

INGREDIENTE:
3 kg visine
cate 5 linguri zahar pentru fiecare borcan de 720 gr


PREPARARE:

Se spala visinele, se rup cozile si se pun la scurs intr-o strecuratoare. Borcanele se spala bine apoi se umplu cu visine (le pun pline... pline), se adauga la fiecare borcan cate 5 linguri de zahar (daca sunt mai acrisoare), se umplu cu apa rece apoi se capseaza. Se pun la fiert la foc potrivit, intr-un vas cu apa rece, asezand pe fundul vasului un prosop sau ziare pentru ca nu cumva sa plesneasca borcanele. Din momentul in care apa incepe sa clocoteasca se mai fierb 15 minute. Se scot borcanele si se pun cu gura in jos intr-o patura. Se tin in patura pana se racesc dupa care se eticheteaza si se aseaza in camara.
Mi-au iesit 8 borcane de 720 gr.


POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. Tare mult imi place compotul de visine,Este acrisor.Te astept si eu la mine la o inghetata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos trebuie sa arate camara ta cu atatea bunaciuni.
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. DiaMar, si noua ne place, dar folosesc mult la prajituri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Medi, imi place sa am in camara cate putin din fiecare. O zi minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere