02 aprilie 2011

SALATA DE CARTOFI, CIUPERCI, PIEPT DE PUI.....

INGREDIENTE:
1 kg cartofi
1 piept de pui

1 cutie ciuperci (800 gr)

3 oua

2 gogosari
proaspeti
1 borcan de castraveti acrii
(720 gr)
2 cepe rosii

1 legatura patrunjel

4 linguri iaurt
maioneza
sare

PREPARARE:

Se pun la fiert cartofii in coaja, pieptul de pui si ouale. Bineinteles...separat. Cand sunt gata, cartofii se curata de coaja, ouale la fel si impreuna cu ceapa si castravetii se taie felii, iar pieptul de pui, gogosarii si albusul ramas de la cele doua oua fierte pentru maioneza se taie suvite. Ciupercile se taie numai daca sunt prea mari. Se prepara maioneza din doua oua fierte, unul crud si ulei. Se amesteca toate ingredientele ( nu prea mult ca sa nu se faca...terci) cu maioneza, iaurtul, patrunjelul tocat fin si sarea. O salata buuuunaaa!!!!!!!!

POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. ce pofta mi-ai facut,,,asa ca iau si eu o portie,,,,,super arata si asa bunatate nu pot rezista,,,puppp si weekend frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  2. oau ce pofta am ! vreau sa pap tot de acolo! tre sa fac si eu ...buna reteta! eu de obicei combin altfel...incercam si varianta asta caci tare bine arata! weekent minunat va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic.....o salata minunata.
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere