14 iunie 2011

CIORBA DE BURTA

INGREDIENTE:
1 1/2 kg burta de vita (prefiarta)
2 morcovi
1 ceapa
1 telina mica
3 galbenusuri
300-400 gr smantana
boabe de piper
piper alb macinat
2 foi de dafin
sare
otet
hrean ras
mujdei de usturoi
leustean (patrunjel)

PREPARARE:
Burta se spala foarte bine in mai multe ape si se pune la fiert impreuna cu legumele curatate si spalate dar intregi, boabele de piper, foile de dafin si putina sare. Se lasa sa fiarba bine la foc potrivit. Cand burta a fiert deajuns se scoate, se lasa putin sa se racoreasca apoi se taie fasii. Aceste fasii de burta se pun intr-o oala, se pune peste ele zeama strecurata in care a fiert si impreuna se lasa sa mai dea cateva clocote. Intr-un castron mai mare se amesteca foarte bine galbenusurile cu smantana si putina zeama din ciorba. Se ia oala de pe foc si dupa 5 minute se drege ciorba cu compozitia de galbenusuri.
Se serveste cu piper alb macinat, otet, hrean ras, mujdei de usturoi iar deasupra se presara leusteanul tocat marunt. Toate dupa gustul dorit de fiecare.

POFTA BUNA!

7 comentarii:

  1. De ce vrei sa ma bagi in pofte...de ce nu ti-i mila de cei ...nu mai scriu nimic ca...am apa in gura si creierul nu mai functioneaza!
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce bine arataa!!!si ce pofta mi-ai facut!
    de mult nu am facut...
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm chiar ca imi faceti pofta, imi place tare mult desi nu o pregatesc decat 1 data sau de 2 ori pe an, rusine sa-mi fie :)) si atunci de sarbatori sau cu vreo ocazie... O sa adorm cu gandul la ciorbica :( Pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Une soupe des plus délicieuses.
    J'aime beaucoup les tripes surtout quand il fait froid.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  5. Интересна рецепта за шкембе чорба :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super, ca la restaurant:)Cred ca e si tare gustoasaaa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciorba de burta e preferata mea !! gustoasa rau! pupici si o zi buna

    RăspundețiȘtergere