13 mai 2010

PITUTE COAPTE IN TUCI

INGREDIENTE:
500 gr de faina (de 650)
250 ml apa calduta

1 plic drojdie uscata (7 gr)

sare


PREPARARE:

Se pune faina intr-un vas, se adauga drojdia apoi treptat apa calduta si sarea. Se framanta aluatul pana ce nu se mai lipeste de maini apoi se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul. Cand este gata se imparte aluatul in 3 bucati cat de cat egale. Se presara faina pe masa de lucru, se ia o bucata si se intinde cu mana apoi se pune in tuciul incins fara a fi uns cu ulei. Se coace pe ambele parti la foc mediu. Cand este gata se scoate si se inveleste intr-un prosop de bucatarie sa nu se intareasca. La fel se procedeaza si cu celelalte bucati de aluat. Sunt foarte, foarte bune.POFTA BUNA!

7 comentarii:

  1. ai nevoie de o musca-n lapte? eu pic oricum :)

    stii de campania"sfoara-n tara"? no , ca am ridicat-o si la rangul de campanie . esenta: gospodinele din blogosfera isi fac cadouri. Ce , cum , unde si cum gasesti pe blogul meu la categoria "d'ale boscodinelor- sfoara-n tara". daca iti face placere , te asteptam cu bratele deschise. O zi superba si scuze pentru bruiaj :)

    RăspundețiȘtergere
  2. J'aime beaucoup ce pain et je fais un peu la même chose que toi (http://saveursetgourmandises-nadjibella.blogspot.com/2010/01/galette-ou-kesra-farcie.html.
    C'est très bon.
    Bon weekend et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte gustoasa...eu n-am vas de tuci asa ca o fac in tigaie teflonata!

    RăspundețiȘtergere
  4. bunica le cocea direct pe plita cu foc de lemne

    RăspundețiȘtergere