25 mai 2010

PILAF DE OREZ CU PUI


INGREDIENTE:
3 pulpe intregi de pui
1 cana plina cu orez
4 cani de apa

3 cepe uscate
1 legatura ceapa verde

1 legatura de marar

1 morcov
ulei
sare
piper
vegeta


PREPARARE:

Pulpele se parlesc, se spala bine, se sterg si se pun la prajit in tigaia de teflon cu putin ulei. Cand sunt gata se scot si se lasa deoparte pana pregatim orezul.
Se toaca ceapa cubulete, morcovul se da pe razatoarea mare si se pun la calit intr-o cratita cu uleiul incins (am folosit uleiul de la pulpe). Se adauga orezul bine spalat si scurs, se caleste si el amestecand mereu sa nu se lipeasca. Apa se fierbe si se toarna peste compozitia de orez. Se stinge focul, se adauga sarea, piperul, mararul tocat, vegeta, se amesteca toate si se baga cratita la cuptor. Cand orezul a fiert de jumatate se pun pulpele deasupra si se da din nou la cuptor. Daca este cazul se mai adauga apa calda. Fiecare dupa cum doreste. Orezul nu trebuie sa fiarba prea mult ca se sfarama. Se serveste cu acritura. POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. vai Nely! Mi-ai facut o pofta nebuna de pilaf de orez :( si eu nu pot sa gatesc acum pentru ca am restrictie de miscare/greutate dupa operatie :(
    Arata senzational de bine...imi vine sa manac ecranul calculatorului. Poze si prezentare de nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunaaaa portia si asa frumos ornata ...ca o mananci din priviri!
    Felicitari!
    Sa iti pastrezi cat mai mult obiceiul asta!
    :)

    RăspundețiȘtergere