02 iulie 2010

FRIPTURA DE PUI LA CUPTOR


INGREDIENTE:
1 pui ( am avut pui de tara)
condimente barbeque
putina miere pentru uns puiul
5-6 rosii
usturoi
cartofi noi
sare
ulei

PREPARARE:
Am parlit si spalat bine puiul, l-am taiat pe jumatate si l-am asezat in tava de aragaz peste cartofii noi cu putin ulei. Am acoperit tava cu o folie de aluminiu si l-am bagat la cuptor. Dupa 30 de minute am dat folia jos, puiul l-am uns cu miere (pentru o crusta frumoasa) apoi l-am dat cu condimente barbeque si sare. L-am lasat din nou la cuptor pana ce s-a rumenit bine apoi l-am intors si pe partea cealalta. Intre timp am preparat sosul de rosii astfel:
am decojit rosiile (preferabil rosii mai moi) le-am pasat cu furculita si le-am pus in tigaia de teflon cu putin ulei. Le-am lasat pana ce s-au calit bine si a scazut toata zeama, apoi am adaugat 1/2 de cana de apa calda si am lasat sa mai fiarba cam 5 minute. Dupa ce s-a racit putin am adaugat sare si usturoi pisat. Asadar, am servit puiul alaturi de cartofi noi, sos de rosii si pasta de usturoi. O bunatate....


POFTA BUNA!

6 comentarii:

  1. Ciao cara!!! Questo pollo è davvero invitante e appetitoso!! Bravissima come sempre!!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te ha quedado con una pinta impresionante. Tan doradito,se ve muy rico.
    besos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Manuela, multumesc de complimente! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. JUANIC®, multumesc frumos pentru complimente.
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere