05 septembrie 2011

ROSII LA BORCAN

INGREDIENTE:
rosii

sare mare (de muraturi)

PREPARARE:
Se aleg rosiile bine coapte, se spala si se decojesc apoi se taie in felii potrivite. Se scurg de zeama pe care o lasa si se pun in borcane bine spalata si uscate. Se adauga cate 1/2 lingurita de sare mare la fiecare borcan de 720 gr., se amesteca si in acelasi timp se scot bulele de aer care se formeaza printre ele. Se capseaza borcanele si se aseaza intr-un vas cu apa pana la capac si se sterilizeaza 60 de minute. Cand sunt gata se scot, se invelesc in paturi iar cand s-au racit complet se pot aseza in camara.

POFTA BUNA!

6 comentarii:

  1. super ,iti tin asa peste iarna?fara conservanti?minunat

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca am sa pun si eu cateva borcanase sunt tare curioasa! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am pus ceva asemanator! Foare bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu le conserv curatate si intregi.Sunt grozave oricum la iarna.O zi buna.P.S.Am deschis si eu blog si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti.Doresc si eu sa-mi fac p0rieteni care sa ma urmareasca si sa-mi spuna daca le place ce vad la mine sau nu.Multumesc mult.DiaMar bucataria galbena diamar99.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Страхотни снимки ,мотивират ме ,но вече за догодина :)
    Винаги ми е приятно да те навестявам !

    RăspundețiȘtergere