15 septembrie 2011

CATINA CU MIERE

Catina este cel mai puternic antioxidant al organismului, contine cea mai mare cantitate de vitamina C si este foarte indicata in tratarea anemiei, cresterea imunitatii si multe, multe altele.
Dimineata pe stomacul gol o lingurita de catina cu miere va face minuni pentru organismul nostru.

INGREDIENTE:
catina
miere

PREPARARE:
Se trece catina printr-un jet de apa si se pune intr-o punga in congelator pentru cca 4 ore deoarece se curata mult mai usor cand este congelata bine (sfat de la vanzatoarea din piata). Dupa ce bobitele de catina au inghetat se scot si se culeg de pe crengute avand mare grija la tepi. Se spala in mai multe ape apoi se pune intr-o strecuratoare sa se scurga bine dupa care se aseaza pe un prosop si se lasa 4-5 ore sa se usuce mai bine. Se pune catina in borcane (nu conteaza gramajul borcanului, eu am pus in borcane mici) si se toarna miere cat sa acopere catina. Se pun capacele la borcane si se pastreaza la frigider. Se lasa timp de 7 zile la macerat iar dupa cele 7 zile se ia in fiecare dimineata cate o lingurita pe stomacul gol. Lingurita sa fie de plastic sau de lemn.
SANATATE MULTA VA DORESC!

7 comentarii:

  1. Am tot vazut la fete reteta asta,dar eu n-am facut niciodata,am zis in casa ca vreau sa fac dar ai mei au zis ca nu-i inspira...Aici unde locuiesc eu,majoritatea caselor au garduri din arbusti tip dafin sau catina din asta...deci acum,zilele astea sant garduri intregi ingalbenite...poate de asta nu-i inspira...aici nu se foloseste se taie si se arunca...
    Daca voi face te voi aviza!
    Te pup si o zi placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am tot invartit la piata pe langa catina sa iau sau nu , dar totusi nu am luat am zis ca ajunge anul acesta am facut prea multe, nu mai am borcane in ce sa pun :d, arata foarte bine si stiu de proprietati dar inca nu am incercat! Pupicei si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am tot auzit despre catina ca este foarte buna mai ales pentru pitici,dar nu am luat niciodata!Poate o voi incerca si eu.
    Te pup si o zi placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. De cand nu am mai mancat asa ceva!!!recunosc... nu am pregatit-o niciodata,dar am gustat des asa ceva pe la altii :))Felicitari!O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceasta combinatie, nu ar trebui sa lipseasca din casa! Foarte sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanatate curata, trebuie ca raportul catina si miere sa fie cam 1 la unu, se poate livra oriunde in Ue sai in Romania de aici
    http://www.albinesimatci.ro/cumpara/miere-cu-catina-750-gr-7355984

    RăspundețiȘtergere