27 aprilie 2010

SALAM DE BISCUITI

Prajitura copilariei mele...
INGREDIENTE:

6 oua

800 gr biscuiti

200 gr margarina
250 gr zahar pudra
4 linguri de cacao

rahat, nuci, stafide (ai mei nu vor, deci...simplu..)

esenta de rom
PREPARARE:
O parte din biscuiti se trec prin masina de tocat ( cca. 200 gr), iar restul se sfarama cu mana (eu i-am pus intr-o punga si i-am batut cu ciocanul de snitel).
Margarina se topeste la foc mic, se lasa putin la racit, apoi se adauga pe rand galbenusurile, zaharul pudra, cacaua si esenta. Se toarna compozitia peste biscuitii sfaramati care au fost pusi intr-un vas mai mare si se amesteca bine pana ce se incorporeaza totul. La sfarsit se pun albusurile batute spuma. Compozitia obtinuta se intinde in lung, pe o folie de celofan presarat cu zahar pudra si cacao, i se da forma de salam, se ruleaza strans si se leaga la capete. Se pune la frigider si se taie a doua zi. POFTA BUNA!

6 comentarii:

  1. Foarte bine arata,imi place tare mult,bine ac mi-ai amintit sa-l mai execut si eu,tare de mult nu l-am facut.O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buono buono buonissimo!!!!!!!!!Ciao!

    RăspundețiȘtergere
  3. i le font de la même façon! c'est très bon

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un blog super tare cu retete gustoase.
    Pentru ca ne place foarte mult blogul tau, te asteapta un premiu la noi.
    Felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. mmmmmmmmmmmm.....che goloso!!!!!! complimenti!!! ciao!

    RăspundețiȘtergere