01 august 2011

DULCEATA DE VISINE

INGREDIENTE:
1 kg visine

800 gr zahar


PREPARARE:

Se aleg visinele proaspete si sanatoase, se spala, se curata de codite, se scot samburii si se pun la scurs intr-o strecuratoare. Se aseaza apoi in vas un rand de visine, un rand de zahar pana se termina cantitatea de visine si zahar. Se lasa vasul deoparte pana se topeste zaharul apoi se pune la fiert pana ce dulceata se leaga bine. Din cand in cand se aduna spuma care se formeaza in timpul fiertului. Borcanele se spala, se scurg bine si se sterilizeaza in cuptor apoi se umplu cu dulceata fierbinte, (dupa cum am explicat si la
dulceata de nuci), se capseaza si se pun cu gura in jos intr-o patura. Se tin invelite pana se racesc complet apoi se eticheteaza si se aseaza in camara.
POFTA BUNA!

5 comentarii:

  1. imi place cum faci dulceata,vad ca deja ai multe borcane in camara,cu dulceturi se compoturi,esti o comoara a familiei

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Ina, am facut din fiecare cate putin, imi place sa vad camara plina. Cred ca e si asta o boala...:)
    Totusi, imi pare tare rau ca nu am facut cantitati mai mari de sirop. Poate la anul....

    RăspundețiȘtergere