31 august 2011

COMPOT DE NECTARINE

INGREDIENTE:
nectarine

zahar

apa

PREPARARE:

Se aleg nectarinele mai tari, se spala, se taie in jumatati si se inlatura samburii. Se aseaza in borcane bine spalate si se adauga cate 4 linguri de zahar la fiecare borcan de 720 gr. apoi se umplu cu apa si se capseaza. Se pun borcanele la fiert intr-un vas cu apa rece (apa sa fie pana la capac) iar pe fundul vasului se aseaza un prosop sau ziare pentru a evita plesnirea borcanelor.
Din momentul in care apa incepe sa clocoteasca se mai fierb 15 minute. Cand sunt gata, se scot borcanele si se pun cu gura in jos intr-o patura. Se tin invelite pana se racesc complet apoi se aseaza in camara.

POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. Adoe nectarinele iar acest compot cred ca este o bunatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e Nely,am facut si eu dar nu foarte mult pentru ca la piticii mei nu prea le place in compot.In schimb mie imi place tare mult.
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce de provizii ptr iarna , bravooo!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. buna,
    scuza-ma, dar am o intrebare: in borcane, peste nectarine, pui apa rece sau apa calda?
    multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere