17 aprilie 2010

PREMII, PREMII, PREMII FRUMOASE !!!!!

Am primit aceste minunate premii de la LILI si DIAN@si tin sa le multumesc din tot sufletul pentru ca sunt primele mele premii, fapt pentru care ma bucur tare mult. La randul meu, vreau sa le daruiesc cu mare drag mai departe:
VERONICA
NARNIAALEXANDRA
LILLY
JUDY
JULIE
AMALIA
BLUEEYES
JANET

DIANA DIDONA
IUSTINA
VIOLETA

Premiile sunt cu o conditie:
Sa postezi premiile primite
Sa anunti din partea cui sunt primite
Sa le oferi mai departe altor 12 persoane
Sa afisezi linkul lor
Sa le anunti printr-un comentariu pe blog
ul lor

Iar acum cele 10 dorinte:
Sa fim cu totii sanatosi
Sa-mi vad baietii realizati
Sa-mi vad baietii fericiti

Parintii nostrii sa fie sanatosi sa aibe o viata lunga
Sa fim mai buni unii cu altii
Sa fim uniti si la bine si la rau (rude, prieteni, vecini,etc..)
Sa ne aranjam mai repede casuta de la tara, sa mergem in weekend acolo pentru aerul curat, pentru un gratarel si o cafeluta la noi in curte
La pensie sa ma intorc in orasul de suflet, Rm. Vilcea
Sa mergem la vara in partea Moldovei

Si....de luni incep o cura de slabire: sa dau jos 4-5 kg (am 70kg) .. :))

6 comentarii:

  1. Multumesc frumos, Nely. Daca nu te superi, am ridicat doar premiile pe care nu le aveam, o parte din ele le-am postat deja cu putin timp in urma. Iti doreasc o saptamana frumoasa si iti multumesc pentru ca te-ai gandit la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nely,multumesc mult!!!Daca nu te superi o sa reeditez postarea cu aceste premi si-ti voi pune numele!!!Sper sa nu te superi!!!!Duminica placuta sa ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pt. premii, Nely, atat in numele meu, cat si al prietenei si partenerei mele de blog, Janet. Ei bine da, suntem doua pe blog. Iar noi impartim frateste orice premiu.
    Si-mi pare tare rau ca nu pot sa ridic premiile, nu ma lasa sa le copiez...nu stiu cum sa fac...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tare mult de premii, sunt foarte frumoase si sunt primele..ma bucur tare mult ca am intrat in comunitatea voastra.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nely ,multumesc mult pentru premii le ridic cu cea mai mare placere si mult mai mare bucuria pt faptul ca te-ai gandit la mine!Multumesc pt vorbele frumoase pe care mi le-ai scris si pt faptul ca-mi urmaresti blogul.Iti urez sa ai o saptamana insorita si plina de realizari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,

    Multumesc de premii!
    Uite inca un forum culinar unde te astept cu placere:
    http://www.bucatarianoastra.com

    RăspundețiȘtergere