15 martie 2012

FICATEI CU SOS ALB DIN LAPTE

INGREDIENTE:
1 kg ficatei de pui

700 ml lapte

1 ceapa mare
usturoi

2 linguri faina

sare
ulei

PREPARARE:

Se curata ficateii, se spala si se lasa la scurs. Intr-o tigaie de teflon (mai maricica) se pune uleiul la incins. Se adauga ceapa taiata marunt si se lasa sa se caleasca pana devine transparenta. Se pun apoi ficateii peste ceapa si se prajesc putin pe ambele parti. Cand sunt gata, se toarna laptele si se lasa sa fiarba cam 10 minute. Se prepara rantasul din faina si cateva linguri de lapte si se adauga peste sosul din tigaie amestecand continuu sa nu se formeze cocoloase. Se lasa sa dea cateva clocote apoi se da jos de pe foc, se adauga usturoiul pisat si se potriveste de sare. La final se presara patrunjel verde tocat.
Am
servit cu piure de cartofi, dar merge foarte bine si cu mamaliguta.
Hi,hi, am uitat sa pun patrunjelul..:)
POFTA BUNA !

20 de comentarii:

  1. Super! Am facut si eu cu lapte odata dar mi s-a imbranzit nebunia ;))) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Myyaamyy mi-ai facut o pofta! Mie imi plac tare mult ficateii,trebuie sa incerc si eu cu lapte!O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm, ce pofta mi-ai facut asa de dimineata :)
    Arata delicios si cu mamaliguta..yummi!

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru ca sunt mare fan ficatei si nu am incercat aceasta reteta inca, o sa o probez zilele urmatoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmmm imi plac ficatei, sambata asta trecuta am facut si eu dar cu legume si am servit tot cu mamaliguta!! Am sa fac si asa!! Yumy deja salivez!!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca e si mamaliguta ma inscriu la rand!ne plac ficateii!

    RăspundețiȘtergere
  7. super arata! ficateii imi plac tare mult :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am propus ca in fiecare saptamana sa fac ficatei ,macar odata,avem lipsa de vitamine si uite cu postul am uitat saptamana asta si eu il fac langa cartofi piure,dar nu mai pun lapte peste ficat ci eu las ficatul in lapte o jumatate de ora,il indulceste

    RăspundețiȘtergere
  9. deve essere buonissimo..
    baci e buon w.e

    RăspundețiȘtergere
  10. Nely, ai un premiu de ridicat: http://gabinaum.blogspot.com/2012/05/one-lovely-blog-award.html, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmmm, ce pofta mi-ai facut! Foarte buni. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua!
    Cristina's world si eLady.ro te invita la concurs! Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati acest link: http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2012/10/concurs.html
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Delicioase retete am facut Ciorba de pui,aceasta mancarica(ficateii) la care am adaugat laptele cald si nu s-a imbranzit,plus piure de cartofi la care eu adaugam inainte laptele rece si avea un gust aiurea...Felicitari pentru acest Blog.

    RăspundețiȘtergere
  14. Did you know there is a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will trigger deep emotions of love and impulsive appeal to you buried within his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, admire and guard you with his entire heart...

    12 Words That Trigger A Man's Love Impulse

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him work better than before to make your relationship the best part of both of your lives.

    Matter of fact, triggering this dominant instinct is so essential to getting the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him open his mind and heart for you in such a way he never experienced before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    RăspundețiȘtergere