15 martie 2012

FICATEI CU SOS ALB DIN LAPTE

INGREDIENTE:
1 kg ficatei de pui

700 ml lapte

1 ceapa mare
usturoi

2 linguri faina

sare
ulei

PREPARARE:

Se curata ficateii, se spala si se lasa la scurs. Intr-o tigaie de teflon (mai maricica) se pune uleiul la incins. Se adauga ceapa taiata marunt si se lasa sa se caleasca pana devine transparenta. Se pun apoi ficateii peste ceapa si se prajesc putin pe ambele parti. Cand sunt gata, se toarna laptele si se lasa sa fiarba cam 10 minute. Se prepara rantasul din faina si cateva linguri de lapte si se adauga peste sosul din tigaie amestecand continuu sa nu se formeze cocoloase. Se lasa sa dea cateva clocote apoi se da jos de pe foc, se adauga usturoiul pisat si se potriveste de sare. La final se presara patrunjel verde tocat.
Am
servit cu piure de cartofi, dar merge foarte bine si cu mamaliguta.
Hi,hi, am uitat sa pun patrunjelul..:)
POFTA BUNA !

18 comentarii:

  1. Super! Am facut si eu cu lapte odata dar mi s-a imbranzit nebunia ;))) pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. Myyaamyy mi-ai facut o pofta! Mie imi plac tare mult ficateii,trebuie sa incerc si eu cu lapte!O zi placuta!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Mmmm, ce pofta mi-ai facut asa de dimineata :)
    Arata delicios si cu mamaliguta..yummi!

    RăspundeţiȘtergere
  4. pentru ca sunt mare fan ficatei si nu am incercat aceasta reteta inca, o sa o probez zilele urmatoare!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Hmmmm imi plac ficatei, sambata asta trecuta am facut si eu dar cu legume si am servit tot cu mamaliguta!! Am sa fac si asa!! Yumy deja salivez!!! Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Daca e si mamaliguta ma inscriu la rand!ne plac ficateii!

    RăspundeţiȘtergere
  7. super arata! ficateii imi plac tare mult :)

    RăspundeţiȘtergere
  8. Mi-am propus ca in fiecare saptamana sa fac ficatei ,macar odata,avem lipsa de vitamine si uite cu postul am uitat saptamana asta si eu il fac langa cartofi piure,dar nu mai pun lapte peste ficat ci eu las ficatul in lapte o jumatate de ora,il indulceste

    RăspundeţiȘtergere
  9. wow..looks scrumptiously tasty
    new to your space..
    lovely space you have
    happy following you..:)
    do stop by mine sometime
    Tasty Appetite

    RăspundeţiȘtergere
  10. deve essere buonissimo..
    baci e buon w.e

    RăspundeţiȘtergere
  11. Nely, ai un premiu de ridicat: http://gabinaum.blogspot.com/2012/05/one-lovely-blog-award.html, cu mult drag!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Hmmm, ce pofta mi-ai facut! Foarte buni. O zi buna!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Buna ziua!
    Cristina's world si eLady.ro te invita la concurs! Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati acest link: http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2012/10/concurs.html
    Mult succes!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundeţiȘtergere