31 iulie 2010

SALATA DE VINETE CU MAIONEZA

INGREDIENTE:
2 kg vinete

2 cepe

sare

2 oua fierte

1 ou crud

ulei

PREPARARE:
Se coc vinetele pe flacara de la aragaz sau in cuptor. Se cu
rata caldute folosind o lingura de lemn apoi se pun intr-o sita la scurs. Intre timp se face maioneza din doua oua fierte si unul crud astfel: se freaca bine galbenusurile pana se sfarama incat sa nu mai ramana cocoloase, se adauga treptat ulei si se amesteca mereu pana se omogenizeaza si se obtine consistenta dorita. Se pun vinetele curatate pe un tocator si se maruntesc cu un cutit de lemn (special pentru vinete) apoi se amesteca cu maioneza, ceapa tocata marunt sau data pe razatoarea cu ochiuri mici, se potriveste de sare si se baga la rece.

POFTA BUNA!

20 de comentarii:

  1. Ciao cara!! Bellissima ricetta !! Bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua. Mă bucur să vă cunosc şi vă mulţumesc foarte mult pentru comentariu fel dumneavoastră.


    P.D. Espero que esté bien traducido, ya que yo no hablo tu idioma, y a veces los traductores suelen hacerlo bastante mal.

    Besos

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un deliciu de sezon cu rosii ornata cu rosii, super..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciao cara...ottima ricetta..complimenti
    a presto Enza

    RăspundețiȘtergere
  5. probbil ca esti in vacanta,dar premii de sfarsit de vara te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. Riquisima ensalada, como todas las que tú haces. Cuando puedas pasate por mi Blog, mira en el indice en "Premios para todos" hay algo para ti. Un beso grande.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate bunatati pe aici care mai de care felicitari Nely

    RăspundețiȘtergere
  8. Particip la un concurs culinar, pe 4 noiembrie s-a dat start vot la concursul HAPIHAP de pe www.bucataras.ro, daca va plac retetele mele acodrati un vot.(se poate acorda un vot in fiecare zi)
    Retetele inscrise in concurs sunt
    Pui cu lamaie in stil chinezesc
    http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?bid=BP00485

    Salata in straturi cu pui http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?bid=BP00487


    si Gordon bleu http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?bid=BP00566


    http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/&p=1 postate sub numele de luminita 20_2006.
    Va multumesc pentru sustinere inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ciao Nely,
    il tuo blog è bellissimo!!! Le ricette sono ottime e preparate con cura e amore!
    Brava!!! verrò a trovarti!!!
    cla.

    RăspundețiȘtergere
  10. Grazie per avermi trovato!
    Ti seguirò volentieri,sei bravissima

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună ziua! Multumesc pentru următoarele blog-ul meu. Stau în ta şi eu sunt n dvs. sguidora º 2000! Felicitări.
    O imbratisare

    RăspundețiȘtergere
  12. sarbatori fericite si un an nou plin de im pliniri!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nely,de muuulllltttaaa vreme nu ai mai postat nimic,sper ca esti bine,,,,,,,,te pup si mi-ar face placere sa mai comunicam!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. LA MULTI ANI
    de 8 martie
    petrecere frumoasa cu cei care te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  15. Va multumesc tuturor pentru urari si mesaje! imi cer scuze si-mi pare tare rau ca nu v-am raspuns pana acum dar am trecut printr-un mare necaz....si inca nu am avut taria de a va spune aceasta durere.Asta pentru ca de cate ori am incercat sa scriu pe blog ma puneam pe plans si uite asa nu imi mai reveneam. Fetelor,mama mea a murit.Nu pot sa fiu puternica....asta e...De urmarit v-am mai urmarit cand si cand, ba chiar am salvat multe retete bune de la voi si totodata am si incercat din ele, dar fara a va multumi pentru asta.Din nou imi cer scuze....asta sunt... peste o saptamana se fac 6 luni de cand am pierdut-o si eu tot nu cred si inca o mai astept......
    LA MULTI ANI voua si mamelor voastre si din suflet va spun sa va bucurati de ele cat de mult se poate! Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  16. te astept pe blogul meu sa-ti ridici premiul pe care ti l-am oferit!! spor la bucatarit

    RăspundețiȘtergere
  17. Stefy, multumesc mult pentru premiu! am sa-l ridic in curand si-l voi posta cu mare placere. Iti multumesc inca odata ca te-ai gandit la mine! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere