15 martie 2011

IN MEMORIA MAMEI MELE

Buna fetelor!
Imi cer scuze ca nu v-am raspuns la mesaje si din suflet va rog sa ma iertati ca nu am avut puterea de a va spune prin ce am trecut. Pe 25 septembrie 2010 am pierdut cea mai draga fiinta ...MAMA. Durerea nu poate fi exprimata in cuvinte. Este cumplit sa vrei sa-i mai spui ceva si nu mai poti...sa vrei sa o intrebi ceva si nu mai ai cum, dar.... mai intai de toate sa vrei sa o mai vezi, sa o mai auzi si nu se mai poate. Pe zi ce trece mi-e tot mai dor de ea. Mama a fost mereu alaturi de noi, in fiecare zi ne suna pe mine si pe sora mea sa ne intrebe ce facem, daca suntem bine, ce fac nepotii?....
Uneori ii spuneam ca nu mai suntem copii mici sa ne poarte de grija dar...fetele, ginerii si nepotii ei erau totul pentru ea si trebuia sa ne auda vocea la t
elefon ca sa stea linistita. Chiar daca nu mai locuiam langa ea, a stiut mereu sa ne tina aproape, a stiut cum sa se faca iubita de noi toti. Daca noi sufeream suferea si ea, daca noi eram fericiti era si ea... Spunea mereu ca vrea sa mai traiasca pentru nepotii ei...iar noi am luptat cu tot ce s-a putut pentru a o face bine, desi peste tot ni se spunea ca nu se mai poate. Nu...nu am vrut sa credem nici cand si-a dat ultima rasuflare ca ea ne-a parasit...Astept mereu telefonul ei si nu mai suna...
Da, stiu ca asta este viata, ca toti suntem muritori, dar durerea este imensa.

Daca pana acum ma impresionau pana la lacrimi versurile din "RUGA PENTRU PARINTI" ale regretatului ADRIAN PAUNESCU, acum ma dor adanc... adanc...iar lacrimile nu se mai opresc....
Dumnezeu sa te odihneasca in pace draga mea
mama!



9 comentarii:

  1. Am citit gandurile care le-ai impartasit in scris pe blog.Da te inteleg perfect ,despartirile sunt grele.Doresc din suflet ca Dumnezeu sa te intareasca pe tine si cei dragi sa va dea putere sa fie linga voi.Sincere condoleante din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nely,imi pare tare rau pentru ce ti s-a intamplat si prin ce ai trecut,,,,,nu pot sa mai spun decat ca Dumnezeu este aproape de tine si te v-a ajuta sa-ti gasesti linistea,ca mama ta sa se odihneasca in pace.
    Dumnezeu sa o ierte si sa se odihneasca in pace!
    Te pup cu mare drag si ma bucur ca ai revenit!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toutes mes condoléances et courage.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-au dat lacrimile.
    Nu pot sa spun decat Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. Condoleante,
    Dumnezeu sa o ierte,sa se odihneasca in pace!
    si eu simt acelasi lucru chiar daca mi-am pierdut mama acum 9 ani

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit si am avut lacrimi, si eu in urma doar cu cateva saptamani,am pierdut pe tata.Iti inteleg durerea si totodata pierdera.
    Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe mama ta, iar tie sa-ti linisteasca sufletul.
    Ps.Trebuie sa te intaresti!Fa-ti timp cateva minutele, pentruca iti recomand capitolul 38 din Intelepciunea lui Isus Sirah.Acolo ne arata despre cum sa ne plangem mortii.
    Liniste sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu alege cele mai frumoase flori de pe pamant sa-si faca o gradina acolo sus,domnul sa-i poarte de grija si sa-i dea odihna binemeritata,pt ca spui ca a fost o mama deosebita ca a mea ,cateodata nu stim sa le apreciem la adevarata lor valoare,decat prea tarziu,iti doresc sa ai puterea sa mergi mai departe

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu-ti stiu inca durerea,dar invat din ce ai scris...stiu ca nu o sa fie mereu in preajma noastra...sincere condoleante si sa-ti ramana mereu amintirile vii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate cele bune, stiu ca in aceste momente nu iti alina nimic durerea, dar iti doresc putere sa mergi mai departe.

    RăspundețiȘtergere