14 ianuarie 2012

REVANI

INGREDIENTE:
BLAT:
(tava de 30 / 22 cm)
4 oua

500 gr gris

500 gr iaurt

250 gr zahar

150 gr margarina

1 plic praf de copt (10 gr)

esenta de vanilie


SIROP:

400 ml apa

250 gr zahar

zeama de la o lamaie


DECOR:

nuca de cocos


PREPARARE:

Margarina partial topita se mixeaza cu zaharul, apoi cu ouale adaugate pe rand. Se adauga iaurtul,
apoi grisul cu praful de copt si esenta de vanilie, amestecand bine dupa fiecare. Se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se introduce in cuptor pentru cca 30 de minute. Intre timp se pregateste siropul. Se fierbe apa cu zaharul si zeama de lamaie la foc potrivit cca 5 minute dupa care se toarna in tava peste prajitura inca fierbinte. Se presara deasupra cu nuca de cocos si se portioneaza dupa ce se raceste.

Sursa: Laura Sava
POFTA BUNA!

15 comentarii:

  1. cat de pufoasa este, arata tare apetisanta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Un dulce muy bueno. No he hecho ninguno con sémola, pero el aspecto que tiene se ve muy bien y la receta me gusta.
    Un beso.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunãtate, mai ales cu cocos...yummy:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai auzit de aceasta prajitura dar nu am facut-o niciodata ! Am sa trec pe lista! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am facut-o pentru prima data si e placuta la gust! Pupici!

      Ștergere
  5. Me encanta esta receta es una delicia,los quiero todos M...mmmmmm,abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut si eu reteta !! Este fooarte buna ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna ,aduce cu o budincuta de gris.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere