21 aprilie 2010

CIORBA DE STEVIE



INGREDIENTE:
stevie (de la tara, asa ca nu am cantarit-o)
1 ceapa
1 morcov
3 oua
1 ceasca de orez
500 ml iaurt
ulei
leustean
patrunjel
sare

PREPARARE:
Se curata stevia de cozi, se spala bine in mai multe ape si se pune la fiert intr-o cratita cu apa calda. Se fierbe cca 10-15 minute, apoi se pune la scurs si se lasa pana se mai raceste. Intre timp se pune ceapa si morcovul la calit in ulei. Se calesc putin dupa care se adauga o cescuta de apa calda peste ele. Stevia se taie marunt, se pune peste ceapa si se completeaza cu apa de la stevie in functie de cat de deasa vrem ciorba. Tot atunci se pune si orezul spalat bine. Cand orezul a fiert, se potriveste de sare si se stinge focul. Se adauga imediat iaurtul amestecat cu ouale batute bine si leusteanul cu patrunjelul tocate.
POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. Ieri am facut si eu ciorba de stevie,doar ca eu o fac cu mai multe legume si pun stevia tocata cu 10 minunte inainte de a stinge focul,plus ca pun si suc de rosii in loc de iaurt.La servit pun cate o lingura plina de smantana.O sa incerc si varianta ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca o fac cu bulion nu o mananca.Asa batuta cu oua multe si iaurt le place.Iaurtul ii da un gust placut de acrisor.Incearca si sa-mi spui cum ti se pare.

    RăspundețiȘtergere