05 august 2011

DULCEATA DE CIRESE AMARE



Din toate dulceturile mele nu putea sa lipseasca cea de cirese amare...care este dulceata mea preferata.

INGREDIENTE:

2 kg cirese amare

1,5 kg zahar


PREPARARE:

Se spala ciresele, se rup coditele si se scot samburii. Se aseaza apoi in vasul de dulceata un strat de cirese si unul de zahar pana se termina fructele si zaharul. Se lasa vasul acoperit de seara pana dimineata. A doua zi se pune la fiert la foc potrivit, se inlatura spuma care se formeaza si se fierbe pana ce dulceata se leaga bine. Daca se pune o picatura de sirop pe o farfurie rece si ramane siropul bob, atunci dulceata este gata. Se toarna fierbinte in borcanele incinse in cuptor (dupa metoda de aici) si se capseaza imediat apoi se pun in patura si se lasa pana se racesc. Se depoziteaza in camara.

POFTA BUNA!

8 comentarii:

  1. Buonissima questa marmellata, la combinazione amaro-dolce è perfetta. Io adoro le ciliegie amare. Complimenti! Saluti da Roma! Un abbraccio! Bravissima. Questa marmellata mi servirebbe per preparare una torta... me ne mandi un pò:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, buna dulceata! pupicei si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciccia, multumesc frumos, pupici!

    Adela, multumesc frumos! Pupici si o zi cat mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate fi foarte bun, are culoare frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. E preferata mea...cea mai buna!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt sublime ciresele amare!Pupici,Nely!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am facut si eu dulceata din cirese amare iar dupa mine cred ca este cea mai buna dulceata.Imi place la nebunie dulceata asta din cirese amare!E deosebita!
    Pupici si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. ei asta da,as lua o lingurita,se poate?e tare bunaaaaa,o zi placuta,harnicuto

    RăspundețiȘtergere