14 septembrie 2011

KETCHUP PICANT

Cantitatile la condimente se pot pune dupa cum doreste fiecare, mai picant sau mai putin picant.

INGREDIENTE:

5 kg rosii (date prin separator)
1 borcan mustar dulce
1 plic boia de ardei iute
1/2 plic piper macinat
1 cana zahar
3 linguri sare mare
3 linguri otet

PREPARARE:
Rosiile trecute prin separator sau prin storcatorul de fructe se fierb la foc potrivit pana scad aproape de jumatate, precum bulionul, apoi se adauga mustarul, boiaua, piperul, otetul, zaharul si sarea si se amesteca bine. Se lasa sa mai fiarba inca putin dupa care se toarna fierbinte in sticle incinse in cuptor, se capseaza sticlele imediat si se invelesc in paturi. Dupa ce se racesc complet se aseaza in camara.

POFTA BUNA!

6 comentarii:

  1. Si noua ne place ketchup-ul picant,iar facut in casa e cel mai bun!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place picant, foarte interesanta reteta cu mustar! Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place picant, eu nu folosesc mustar, doar ardei iute si hrean.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu s-a umplut inca camara cu bunatati???Cata munca dar si cate satisfactii,si apoi gustul nu se compara cu cele din cumparat...ca sa nu mai spun ca mananci si sanatos!!!
    Pupici si o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna reteta, din pacate o voi face la anul, acum deja am facut suc de rosii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut si eu ketchup, dar dulce:) E la mare cautare la noi, l-am manca si pe paine!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere