10 iunie 2011

PUI CU CIUPERCI SI SOS DE SMANTANA

INGREDIENTE:
1 kg ciuperci proaspete
6 pulpe de pui
3 cepe
500 gr smantana
1 lingura cu varf de faina
marar
piper
sare
ulei

PREPARARE:
Pulpele curatate si spalate se prajesc putin in ulei, dupa care se scot pe o farfurie si se pune ceapa tocata in acelasi ulei sa se caleasca, apoi ciupercile taiate felii. Dupa ce s-au calit se adauga pulpele prajite, se acopera cu apa si se lasa sa fiarba la foc potrivit. Se adauga piperul si sarea dupa gust. Separat intr-un castron se amesteca faina cu smantana treptat sa nu formeze cocoloase. Cand totul a fiert deajuns se adauga sosul de smantana si se amesteca repede sa nu se prinda. Se lasa sa fiarba la foc mic amestecand din cand in cand sa nu se lipeasca. La sfarsit se adauga mararul tocat marunt. Se serveste cu mamaliguta calda.

POFTA BUNA!

11 comentarii:

  1. Vai ce bine arataaa!si ce pofta mi-ai facut!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut pofta si mie nu numai Alynusei dar...nu am smantana romaneasca.Deci raman cu pofta si asteptarea!
    Pupici si noapte buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. un plat appétissant et savoureux j'aime beaucoup bravo
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm de cand tot zic ca, fac pui cu ciuperci si smantana dar tot uit , eu fac ori cu ciuperci , ori cu pui, nu le-am combinat niciodata! vreau si eu o portie caci tare bine arata! un weekend minunat! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi iau masa la tine cu acest fel delicios !

    RăspundețiȘtergere
  6. mi arriva il profumo....che bonta'!!
    bravissima!!
    bacini!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mamma mia, ce bine arata si cu mamaliguta calda, mi s-a facut o foame, de maninc din ecran...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciao, che buon piatto e che ricco blog!!!
    Mi sono unita ai tuoi sostenitori, se ti fa piacere passa a trovarmi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este plato es realmente sabroso y exquisito,el pollo con champiñones es una verdadera delicia y la salsa muy buena,cariños y abrazos grandes.

    RăspundețiȘtergere