14 mai 2010

OUA CU CEAPA SI CIUPERCI

INGREDIENTE:
2 oua

2 fire de ceapa verde
7-8 ciuperci proaspete

1 lingura de smantana
ulei de masline
sare

PREPARARE:
Se curata ciupercile si ceapa, se spala bine apoi se taie felii. Se pun impreuna la calit in putin ulei de masline. Cand sunt gata se scot intr-un castron. Se prepara ouale ochiuri dupa care se scot, se pun peste ceapa si ciuperci si se sfarama cu ajutorul unei furculite.Se adauga smantana si se potriveste de sare.
Rapid si...foarte gustos.

POFTA BUNA!

6 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut!!!!!!Nu am ceapa verde ca acum as face!!!!!Duminica frumoasa iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. As manca asa ceva de trei ori pe zi si seara,te asteapta niste premii la mine,te pup si duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. flori si premi hazlii pe alese,te asteapta la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicioase !!!Am sa pregatesc un tort de ziua baiatului meu ,folosind reteta ta .Multumesc ca te-ai inscris pe blog .O zi buna si plina de inspiratie !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ai facut o pofta cu aceasta reteta dar nu am ciuperci :((

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc pentru aprecieri, pentru premii si vreau sa va spun ca prima data baiatul meu cel mare a preparat aceasta reteta.Ii place sa inventeze.
    Imi cer scuze ca nu v-am raspuns la ficare in parte, dar timpul...

    RăspundețiȘtergere