02 iunie 2010

TORT CU BUDINCA DE COCOS SI CREMA TIRAMISU

INGREDIENTE:
BLAT

2 oua
250 gr faina
200 gr zahar

150 gr margarina

50 gr cacao

450 ml lapte

1 plic praf de copt

esenta de rom

CREMA:

1 plic budinca cu gust de cocos

7 linguri zahar

500 ml lapte

50 gr margarina

1 ou

GLAZURA:

1 plic crema pentru prajitura Tiramisu ( instant, 85 gr/plic)

250 ml lapte rece

PREPARARE:

BLAT:

Se freaca margarina topita si racita cu zaharul pana se face spuma. Se adauga cacaua, ouale, esenta de rom, faina amestecata cu praful de copt si laptele treptat atat cat sa se obtina un aluat de consistenta celui de chec. Se toarna compozitia intr-o forma de tort cu diametrul de 26 cm, unsa cu margarina si tapetata cu faina. Se baga in cuptorul incalzit pentru cca 50 minute.
CREMA:
Intr-o craticioara se amesteca laptele rece cu praful de budinca, zaharul si oul. Se pune apoi la fiert, la foc mic amestecand mereu pana se ingroasa compozitia. Cand este gata, se stinge focul si se incorporeaza margarina.
GLAZURA:

Praful de crema Tiramisu se amesteca cu laptele rece si se bate cu mixerul pana se intareste.

ASAMBLAREA:

Blatul de tort se taie in doua. Pe prima foaie de blat se pune crema de budinca, apoi a doua foaie de blat, iar deasupre se imbraca cu crema Tiramisu.

POFTA BUNA!

19 comentarii:

  1. Impresionant si foarte frumos ornamentat. Foarte buna ideea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super bine...si mi-ai facut o pofta...pot sa "fur" eu portia din farfurie?:)

    O zi miunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Nely,
    tocmai am aruncat o privire peste vechiul meu blog si am vazut ca te-ai alaturat celor care ma citesc :) multumesc, dar eu de 2 luni am o alta adresa http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/. M-as bucura sa ne mai întâlnim!
    Blogul tau e ... deosebit de gustos! Am sa trec pe aici cu siguranta, de câte ori doresc sa aflu ce mai gateste "un bucatar de 3 stele" :)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai muncit putin la decor... dar a meritat, arata super.... felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat ...ce frumos l-ai decorat!Felicitarile mele .

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos ti-a iesit ?eu nu am vazut budinca de cocos,unde ai gasit ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Interessante ricetta e molto buona presenza della torta.

    Saluti dal Mondo di Pasticceria di fantasia

    RăspundețiȘtergere
  8. Alíz, multumesc frumos!

    Violette, iti ofer felia de tort cu cea mai mare placere!

    CARMEN, in afara de faptul ca iti citesc blogul, imi place sa-ti admir curtea bine ingrijita si plina de flori! FELICITARI!

    Alexandrina, multumesc mult!

    Sara_Miki, multumesc mult! sa sti ca-i foarte simplu de facut.

    Moni, multumesc frumos!

    Pansy, budinca am gasit-o la CORA LUJERULUI.

    José Ramón, multumesc de aprecieri!

    O saptamana placuta tuturor! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ciao! Grazie per essere passata da me!! Questa torta è fantastica!! Sei bravissima.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anch'io mi sono iscritta tra i tuoi fans!! Baci.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hola! Pasaba por aqui y entre a saludarte. Me gusta tu Blog... Nos vemos!!

    RăspundețiȘtergere
  12. wow.. senza parole una torta davvero stupenda... sono una tua nuova fan...un bacio

    RăspundețiȘtergere
  13. Grazie per la visita Nely. Mi piacciono le vostre ricette, si dà loro un tocco di originalità. Molto buona questa torta con il mascarpone. Cercherò di farlo. Un bacio.

    RăspundețiȘtergere
  14. Un tort "stelar", de 9*. Cate sabloane ai folosit...arata spectaculos.
    De fapt, "glazura" e a doua crema, nu-i asa?
    Weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  15. SUPER FANTASTIC....your blog and the TIRAMSU!!!
    ...Hello from Greece and
    ΣτάΛες στο ΓαΛάΖιο team!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Manuela, multumesc si eu de vizita si de complimente, Si eu m-am inscris printe fanii tai. Pupici.

    BlueLady, multumesc de vizita si aprecieri.Ma bucur ca iti place tortul meu si ca vrei sa il incerci.Pupici.

    Fabiana, multumesc si tie de complimente si ma bucur ca te afli printre fanii mei.Pupici.

    Liana10, multumesc!...am folosit un singur sablon pe care il mutam din loc in loc cu mare grija.Glazura este de fapt crema de tiramisu la plic. Asa mi-a venit pe moment sa o numesc glazura...O saptamana placuta!

    BlackRose, ma bucur ca iti place blogul si tortul meu. O saptamana placuta si te mai astept!

    Va multumesc tuturor de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata super bine acest tort.YUMMY.

    RăspundețiȘtergere
  18. salut,nely si multumesc ca urmaresti blogul meu!
    ce bine arata tortul asta si ce pufos se vede blatul!te pup!

    RăspundețiȘtergere