12 aprilie 2010

OUA VOPSITE

Mai intai spalam ouale cu detergent pentru a le degresa, apoi le clatim bine si le punem intr-un vas mai mare sa fiarba la foc domol.Fierbem dupa preferinta moi sau tari.Dupa ce au fiert le scoatem si pentru faptul ca se usuca repede apa de pe ele le mai trecem putin prin apa pentru a se lipi bine foile de ceapa. Le rostogolim in punga cu foi de ceapa maruntita la masina de tocat, apoi le infasuram in ciorap, Le legam cu ata, dupa care le bagam in vopseaua care a fost pregatita dupa instructiunile de pe plic.Curatam ouale de foile de ceapa si calde fiind le ungem cu grasime pentru a le da luciu.


Am vopsit si simple, pentru ca o parte le-am facut cu actibilduri...Am centrat bine oul in actibild, l-a
m asezat pe o lingura si l-am introdus usor in apa clocotita pana s-a lipit actibildul de el.La mine s-a mai decolorat putin vopseaua de pe ou. Am trecut la vopsitul cu sidef....dupa instructiunile de pe plic. si iata finalul.......si totusi, am uitat sa le pun pe cele cu actibilduri.
dupa care ....in cos cu ele...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu