14 aprilie 2010

RULADA DE BISCUITI CU NUCA DE COCOS


Reteta de la ALIZA dar cu mici modificari.
Pentru ca nu aveam biscuiti cu cacao, a trebuit sa gasesc solutia....

INGREDIENTE

pentru foaia de biscuiti:

500 gr biscuiti simpli
3 linguri de cacao
1 1/2 cana de lapte

50 gr margarina (la temperatura camerei)

2 linguri de zahar pudra cu aroma de vanilie

pentru crema de cocos:

150 gr nuca de cocos
200 gr margarina (la temperatura camerei)
8 linguri de zahar pudra
4 linguri de zahar pudra cu aroma de vanilie
2 linguri de lapte praf (ii da aroma de la Raffaello)

PREPARARE:
Se sfarama bine biscuitii ( eu i-am dat prin masina de tocat carne cu sita mica), apoi se amesteca cu cele 3 linguri de cacao, cu zaharul pudra aromat, cu laptele caldut si margarina. Se amesteca pana devine o compozitie omogena. Intr-un castron se freaca margarina cu zaharul pudra pana se face spuma. Se incorporeaza laptele praf si nuca de cocos.Compozitia de biscuiti se imparte in doua. Jumatate din cantitate se pune pe o folie alimentara, se preseaza putin, se acopera cu o alta folie si se intinde bine cu facaletul. Fiind calduta se intinde mai bine. Se da
la o parte folia de deasupra si se intinde peste foaia de biscuiti jumatate din compozitia cu cocos. Se ruleaza cu grija. Dupa ce s-a dat forma de rulada, se desface putin si se presara nuca de cocos peste rulada, apoi se ruleaza din nou, se strange bine la capete si se pune la frigider pana se intareste bine (cam 2-3 ore). Se taie mai bine cand este lasata mai mult la frigider. La fel se procedeaza si cu cealalta jumatate din compozitiile ramase. Se taie felii mai groase. Este un deliciu!!!!!!
Multumesc mult ALIZA! POFTA BUNA!

7 comentarii:

  1. daca nu coc duminica, ca-i pacat,fac rapid rulada asta la rece,mai tot timpul,exact asa am si eu reteta,felicitari pt.blog

    RăspundețiȘtergere
  2. super reteta asta ! chiar am sa o incerc o data!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doinitza`s cakes multumesc mult pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionela sigur nu vei regreta, este delicioasa.
    Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  5. gata am facut! este foarte buna! ( cu mici modificari( am pus in compozitia maro putin unt)!poti trece pe blog sa o vezi si pe a mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine. Cred ca saptamana asta ma risc si eu sa o fac

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai improvizat foarte bine, Nely! Si eu mai improvizez cand nu am, intotdeauna,toate ingredientele. Arata foarte bine. Vreau si eu!!!

    RăspundețiȘtergere