06 mai 2010

CIUPERCI CU PIEPT DE PUI LA CUPTOR


INGREDIENTE:
1 piept de pui
1 kg de ciuperci

2-3 cepe
200 gr de smantana

250 gr de cascaval
6 oua
2 linguri de faina
ulei
vegeta
sare
margarina si pesmet pentru uns si tapetat tava

PREPARARE:
Se pune pieptul de pui la inabusit intr-o tigaie de teflon. Cand este gata se ia de pe foc si se lasa deoparte. Ciupercile se curata, se spala si se feliaza. Ceapa se taie marunt, se pune la calit in 2-3 linguri de ulei, apoi se adauga si ciupercile feliate. Se acopera cu un capac si se lasa pe foc pana ce apa lasata de ciuperci scade la jumatate. Se iau 2 linguri din smantana, se amesteca cu faina si se adauga in compozitia de ciuperci amestecand continuu sa nu se faca cocoloase. Se potriveste de sare si vegeta si se ia vasul de pe foc. Se unge o tava cu margarina si se tapeteaza cu pesmet, se aseaza pieptul de pui taiat cubulete, apoi ciupercile iar deasupra se rade cascavalul. Se bat ouale cu smantana ramasa si se toarna peste compozitia din tava. Se baga la cuptor si se tine pana se rumeneste putin deasupra, cca 25-30 de minute.
POFTA BUNA!

7 comentarii:

  1. que rico todo lo que haces, felicitaciones

    RăspundețiȘtergere
  2. DE-LI -ZIO-SOOO ...ti copio la ricetta!!
    Grazie!!!
    Ciao Enza

    RăspundețiȘtergere
  3. Olá;
    Muito obrigada, grazie, pela visita no meu blog e por me seguir no BRAZIL!
    Seu blog é belissimo. Maravilhoso!
    Vou te seguir!
    BEIJO! BRAZIL !
    Maria Paula

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Nely! Merci mult de vizita si de frumosul comentariu. Esti bine venita oricand pe blogul meu. La randul meu te felicit pentru blogul tau. Imi plac retetele bine explicate, pozele reusite si totul este bine sintetizat si ordonat. Felicitari si o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna reteta ! e un gratin de fapt.daca ma intrebi,eu as elimina vegeta din combinatie si as folosi doar sare,piper ,2 catei de usturoi si o legatura de patrunjel tocata.
    multumesc pentru vizita ta, in bucataria mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nely,reteta absolut gustoasa si arata si apestisant!
    O bunatate ce mai...!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super buna mi-a iesit! Am adaugat patrunjel, marar si putin bacon taiat mititel si calit impreuna cu ciupercile si cu ceapa. Ms frumos pentru reteta data viitoare voi incerca sa adaug castraveti murati. Rece este BESTIALA:D

    RăspundețiȘtergere