15 septembrie 2011

ARDEI COPTI LA BORCAN

INGREDIENTE:
pentru 1 borcan de 720 gr.

1 kg ardei
cu miezul gros (grasi sau capia)
4 linguri otet

1/2 lingurita zahar

1/2 lingurita sare mare

1 lingura ulei


PREPARARE:

Se spala ardeii, se sterg apoi se pun pe plita la copt. Pe masura ce se coc se pun intr-un vas presarati cu sare si se acopera cu un capac pentru a se curata mai usor. Se lasa 30 minute apoi se curata de pielite, seminte si cotoare fara a folosi apa. Dupa curatare se pun intr-un castron si se adauga sare, zahar, otet si ulei (cantitatile se pot pune dupa gustul fiecaruia), se amesteca usor si se lasa sa se patrunda cca 30 de minute dupa care se aseaza in borcan un strat de ardei copti apoi zeama preparata si tot asa pana se umple borcanul. Se scot golurile de aer care se formeaza printre ei, se capseaza si se sterilizeaza 30 de minute de cand incepe apa sa clocoteasca. Se scot borcanele calde si se invelesc in paturi iar dupa ce se racesc complet se aseaza in camara.

POFTA BUNA!

13 comentarii:

  1. Buni,buni,buni...si repet ce-a spus Adina...
    Pupici si o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mult imi plac ardeii copti.Foarte harnica ai fost vara asta,muuulte bunatati ai facut pentru la iarna.Te admir foarte mult.
    Felicitari!!!
    Un wekeend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac ardeii copti!super reteta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Добра работа свърши ,ти с консервирането. Браво.
    Аз,не правя зимнина,но може би ще е нужно да се активирам от следващата година.

    RăspundețiȘtergere
  5. Exquisito me ha encantado ,lindo color y buena idea como siempre Nelly,felicitaciones,abrazos grandes.

    RăspundețiȘtergere
  6. conserve una piu' buona dell'altra..
    Bravissima Nely!!
    Ciaooo

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu prea le am cu bucatareala si nici nu are cine sa ma invete. Pentru asta exista internetul. O sa incerc si eu reteta ta sa vad ce-mi iese :)

    RăspundețiȘtergere
  8. anul viitor fac si eu! ... asa fac loc in congelator pentru alte bunataturi! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Astia-s un deliciu,Nely draga,mi-ai facut in ciuda ca eu n-am pus anul asta :-((,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua !
    Am venit pe Blog adineauri; puteti aduce si altfel de "Retete" ! Nu doar "de mancare" ... chiar si "de Visare" !
    Nu va opriti !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ce buni trebuie sa fie, mai ales cu putin usturoi pe langa si cu paine de casa, crocanta mmmmmmmm

    te pup

    RăspundețiȘtergere