22 februarie 2012

CHIFTELUTE CU SOS MARINAT

INGREDIENTE:
CHIFTELUTE

1 kg carne tocata de porc
1/2 paine
(uscata)
2 ou
a mari
usturoi pisat

vegeta

sare

faina

ulei pentru prajit


SOSUL
500 ml
bulion
3-4 linguri ulei
1 lingurita zahar

2 foi de dafin

1 1/2 lingura faina

1-2 linguri otet

usturoi

piper

sare

PREPARARE:

Chiftelutele se prepara dupa reteta de
aici
SOSUL
Se pune uleiul la incins intr-o craticioara pe foc, se adauga bulionul si
se lasa sa se caleasca putin. Se toarna cam 3 cani de apa si se lasa sa fiarba cateva minute. Se prepara rantasul din faina si apa, se toarna usor peste sosul de bulion amestecand incontinuu sa nu se formeze cocoloase si se lasa in continuare sa fiarba pentru 10-15 minute. Se adauga apoi zaharul, foile de dafin, otetul si chiftelutele, se potriveste sosul de sare si piper, se mai lasa sa dea cateva clocote, dupa care se da deoparte si se pune usturoiul pisat. Se serveste cu piure de cartofi sau diverse garnituri.

POFTA BUNA!

22 de comentarii:

  1. Yumyy!! Arata grozav de bine, mi s-a facut o pofta incredibila!! Pupic si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Adela! Si tu imi faci pofta cu bunatatile tale. Pupici!

      Ștergere
  2. tare mult imi plac si mie piftelutele facute asa, doar ca nu stiu din ce motiv nu fac prea des!!
    apropo tu in piftelute nu pui alte legume in afar de usturoi?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stefy, sincer, nu mai pun. Am facut si cu morcovi, cartofi, ceapa....dar ai mei le-au preferat pe astea simple. Spun ei ca sunt mai bune. Pupici!

      Ștergere
    2. pai normal ca-s mai bune ca sunt mai carnoase!!:P

      Ștergere
  3. Ador mancarica asta.
    Pup si multumesc pentru sustinerea in concursul de pe Bucatras.ro!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Medi, si noua ne place mult. Numai ca de multe ori, nu ajung sa o mai pregatesc ca dispar chiftelutele :)) Cand imi propun sa fac mancarica pregatesc chiftelute din 2 kg carne.
      Pupici si te voi vota in continuare.

      Ștergere
  4. Ador chiftelutele, iar cu sosul de mai sus...sigur este un deliciu !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Da...un sos cat se poate de simplu, dar foarte gustos. Pupici si multumesc de apreciere!

      Ștergere
  6. Asa faceam si eu candva....de mult nu le-am facut....dar acum sant la regim...deci nu le pot face:(((
    Pupici si o seara placuta !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Petronela, dupa regim..:)) Pupici si o zi cat mai placuta!

      Ștergere
  7. Imi plac chiftelele marinate , ar trebui sa fac si eu ca nu am mai facut de mult . Poate ma primesti astazi la tine ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Jako lepo izgledaju tvoje ćufte u sosu. Pravim po sličnom receptu i svi to volimo...

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare mult imi plac chiftelutele in sos,Super bune!O zi placuta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere