02 februarie 2012

TUPEUL CELOR CARE FURA RETETE

Sa vedeti ce email am primit de la Lucretia Popescu de pe site-ul retete-sanatoase.....cel cu retete furate...

"Buna seara.Am impresia ca ma luati la misto. De unde spuneti ca fur eu retetele? Am luat de la dumneavoastra vreo reteta? Spuneti ca aceasta reteta http://www.retete-sanatoase.ro/budinca-ciocolata-cafea/ am furat-o de la dumneavoastra. Aveti vreo dovada in acest sens?"

Bineinteles ca i-am dat raspunsul pe masura. Eu i-am lasat mesaje numai la retetele mele ......mesaje care de fapt nici nu apar. De ce oare le-au sters?........
Asa cum i-am transmis in mesaj, ii repet si aici pe blog:
Draga Lucretia Popescu tu FURI si tot tu ai tupeu ?!!!!!!!!!!
Sa vedeti si voi fetelor, pana unde duce tupeul lor!!!!

3 comentarii:

  1. Da chiar , ce tupeu pot sa aiba unele persoane, inca tot ele sar cu gura!!! D-nee!!! Dar chiar nu se poate face nimic in privinta asta? Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tupeista!!si cata nesimtire poate avea.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti spun drept pe mine nu ma mai mira nimic in Romanica noastra.Este insa foarte urat acest lucru.Dar daca atata stie atata face.Te pup!

    RăspundețiȘtergere