22 august 2011

COVRIGEI

INGREDIENTE:
2 oua

250 gr margarina

200 gr unt (sau untura)

150 gr smantana

250 gr branza
sarata
100 ml lapte

25 gr drojdie proaspata
1 lingurita sare

faina cat cuprinde
pentru uns deasupra:

1 ou

mac


PREPARARE:

Se dizolva drojdia in laptele caldut. Se freaca untul cu margarina si o parte din faina apoi se adauga laptele cu drojdia, ouale, smantana, branza rasa si sarea. Se framanta adaugand faina necesara pentru a obtine un aluat potrivit. Se lasa apoi sa se odihneasca cca. 30 de minute. Cu un facalet se intinde aluatul pe masa de lucru presarata cu faina si se decupeaza covrigeii cu forma speciala. Se aseaza apoi in tava pe hartie de copt si se ung cu oul batut apoi se presara deasupra cu sare si dupa preferinte, cu mac, chimen sau cascaval ras........etc.

POFTA BUNA!

13 comentarii:

  1. o zi placuta,as lua un covrigel,la cafeaua ce o beau acum,arata foarte bine,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Preferatii mei...
    arata superr!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumosi si "crocantosi"arata covrigeii tai...as rontai toata ziua...face-am in Romania 10-15 ani in urma...(era o reteta cu untura pe care am uitat-o)
    Te-am pupat si o zi placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buni de tot covrigii si io fac, dar altfel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de buni pot fi,mi-ai facut o poftaaaa,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte buni covrigei, chiar de mult nu am mai facut! Pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ils sont magnifiques!!!!!!!!!!!!!!!
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Que lindos y ricos te han quedado,ojalá queden algunos,mis papilas saborean ,abrazos grandes,espero estés muy bien,abrazos cariñosos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oooofff, ti-au iesit exact ca la magazin, iar mie nu-mi ies niciodata asa frumosi! :) Te pup, o zi senina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumosi sunt! Mi-ai adus aminte de vremurile de acasa...Te invit sa participi la provocarea lunii http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011
    Te adaug la blogroll, ptr ca imi place ce vad :) Daca vrei sa faci si tu la fel, m-as bucura

    RăspundețiȘtergere